Zamelduj się w gminie Wyśmierzyce
Jak się zameldować w Gminie Wyśmierzyce ?
Sprawy meldunkowe prowadzi:
Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach
tel. 48 615 70 03 wew 109
Godziny pracy :
poniedziałek – piątek: 7.00 – 15.00
Do zameldowania potrzebne są następujące dokumenty:
1. Dokument stwierdzający tożsamość,
2. Tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie lub akt notarialny nieruchomości,
Uwaga!
Do zameldowania
- nie jest wymagany odbiór budynku;
- konieczna jest obecność właściciela nieruchomości w celu potwierdzenia faktu zamieszkania
Uwaga !
Pracownicy ww. Referatu chętnie pomogą załatwić Pani/Panu taki dokument bez konieczności stawienia się osobistego w urzędzie gminy zgodnym z poprzednim miejscem zameldowania.
Po wypełnieniu formalności zostaniemy wpisani do ewidencji stałych mieszkańców oraz otrzymamy poświadczenie zameldowania na pobyt stały