Logo Urząd Miejski w Wyśmierzycach

menu

Licznik odwiedzin

W tym miesiącu: 9151
W sumie: 35860

Zamelduj się w gminie Wyśmierzyce



 

Jak się zameldować w Gminie Wyśmierzyce ?

 

Sprawy meldunkowe prowadzi: 

 

Referat Spraw Obywatelskich Urzędu Miejskiego w Wyśmierzycach
ul. Adama Mickiewicza 75, pok. nr 211 (II piętro)

tel. 48 615 70 03 wew 109

Godziny pracy :

poniedziałek – piątek: 7.00 – 15.00

 

Do zameldowania potrzebne są następujące dokumenty:

1. Dokument stwierdzający tożsamość, 
2. Tytuł prawny do lokalu, w którym ma nastąpić zameldowanie  lub akt notarialny nieruchomości,

Uwaga!  
Do zameldowania  
- nie jest wymagany odbiór budynku;
- konieczna jest obecność właściciela nieruchomości w celu potwierdzenia faktu zamieszkania

 

Uwaga ! 
Pracownicy ww. Referatu chętnie pomogą załatwić Pani/Panu  taki dokument bez konieczności stawienia się osobistego w urzędzie gminy zgodnym z poprzednim miejscem zameldowania.

          


Po wypełnieniu formalności zostaniemy wpisani do ewidencji stałych mieszkańców oraz otrzymamy poświadczenie zameldowania na pobyt stały

Akceptuję

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.